Arkadaşlar merhaba ☺️ Bebeğim şu an 3 ay 23 günlük ve 4kilo 770gram. Erken doğum yaptığım İçin 2600 doğmuştu. Kendi doktorumuz Eskişehir’de ve kilo kontrolü sürekli yapılıyor aylık en az 400 He alması gerekir demişti anne sütüyle devam edelim gelişimi iyi demişti. Biz de İzmit’e aile ziyaretine geldik ishal olduğu İçin çocuk doktoruna götürdük ve kiloyu görünce bu çocuk aç kalmış acil mama takviyesi yapılmalı vs diye bir çok söylemde bulundu. Gittiğim hastane özeldi normalde aylık kontörlerimizi de Eskişehir’deki özel hastanede yaptırıyoruz, hani yok orası özel burası devlet ondan bu söylemler gibisinden de düşüncemiz yok. Neden iki doktor arasında fikir ayrılığı yaşandı anlamıyorum sizlere danışmak istedim. Tecrübelerinizden dayanarak bir şeyler yazarsanız sevinirim 😌 Ha bir de bebeğimin reflüsü var ve az kilo alması aslına bakılırsa normal gibi görülüyor 😫
Çok uzattım galiba 🙈🙈