Merhaba anneler 2 aylıkken devlet hastanesine gidiyoruz bu aşıları yazdı doktorumuz aldık fakat ebemiz 2. Ay asılarıyla birlkte olmaz 3. Ay vuralım dedi 3 buçuk aylık olduk smdi ikisi bir vurulur mu bilmiyorum doktorunuza sorun izin verirse vuralm dedi devlet hastanesi yakın zamanda gittik tekrar eşim izin al gitmemiz zor ikisini birlkte mi vurdurdunuz bu aşıları bilen varsa cok sevinirim eczacımız vurabilir dedi ama genede vurduran varsa içim daha rahat götürücem aşıya