Selam. Direkt söylüyorum evlendiğimden beri bakım ürünleri alamaz oldum malum tek maaş çocuk falan. Tek yapabildiğim nadiren kil maskesi ve yüz yıkamak yarabbi şükür. Fizik deseniz stresten yiyorum 4 kilo aldım ama sanki 10 kilo gibi geliyor göbek kol bacak kalınlaştı resmen. Cildimde siyah noktalar oldu, minik sivilceler ve hamilelikten bu yana güneş lekesi var bi ufak. Depresyondayım da aynı zamanda, tüm gün kızımla tekim sıkıntıdan ölüyorum evi ortamı da sevmiyorum. Cildim ve fiziğim güzel olsun istiyorum eskisi gibi. Çok pahalı olmayan siyah nokta, leke kremleri ya da yıkama jelleri öneriniz var mı? Veya “bunu yap cildin mükemmel oluyor” dediğiniz bir şeyler? Kil maskesi hariç bilmiyorum pek bir şey. Eskiden bakıma giderdim bir de ürün kullanırdım bir iki tane ve çok güzeldi yüzüm… 🥲