Hanımlar, burda herkes doğum yaptığı için buraya sormak istedim. Detaylıda suyu fazla çıkıp erken doğum yapan var mı. ? Benim 2. Gebeliğim. Detaylıya girdim çok şükür bişey çıkmadı fakat detaylı yapan doktorum su sınırda fazla hatta dedi. Doğum tarihi son gün 8 aralıktan 5 aralığa çekti. Kendi doktorumda 3 hafta sonra şeker testi istedi. Araştırıyorum ve hep erken doğum durumuyla karşılaşıyorum, doktorum çok üstelemedi ama böyle bir durum yaşayıp erken doğum yapan var mı aranızda ?