Deniz19 2 aylık bebeğim 5 gündür kaka yapamıyor anne sütü artı mama kullanıyoruz önce bebelac gold kullanıyorduk şimdi tavsiye üzerine similac kullanıyoruz sanırım mamadan dolayı oldu fikirleri olanlar paylaşabilir mi? Hangi mamalardan memnunsunuz?
cnskc67 Deniz19 canım similac kabız yaptı bende.hipp combiotice geçtim anında düzeldi.günde 3 kez yapmaya başladı