Bebeğim aşırı gür saçlı doğdu bayada uzundu . 4. Ayda çoğu döküldü . Şimdi 8. Aylık . Dökülenlerin yerine yenileri çıkmış baya da uzamış . Dökülmeyen bebeklik saçları ise enseden iniyor lüle lüle çok tatlı . Ama orantısızlık var uzun kısa ne olacak ? Aynı durumu yaşayanlar ne yaptınız?