Pozitif93 ne yersen ye gaz yapıyor diyenlere bakma. 1.5 aylık bebeğim var illaki gazı oluyor ama be çok dikkat ediyorum fasulye bulgur mercimek soğan yemiyorum soğuk su dondurma yemiyorum çorap giyiyorum İzmir’de bile. Günde bi iki kere gazı oluyor masajla Damla’yla çözebiliyorum kısa sürede. Ama herkes bana ne yersen ye olacaksa olur olmayacaksa olmaz. Hepimiz her şeyi yedik dedi dedi bi iki kere dikkat etmedim. İki gün boyunca gram uyutamadım bebeğimi. Bir şey olmaz deyip bulgur yediysem gecemiz uykusuz geçti iki gün üst üste dondurma yedim gene beter oldu. Sonra gene kendi bildiğimi yapıp dikkat ettim şükür düzeldi. Doktorumuza da gittik adam direkt senden geçiyor yediğine içtiğine dikkat et dedi. Millet böyle diyor bi iki kaçırıyorum arada dedim hayır dedi ilk üç ay çok dikkat etmen gerekiyor dedi.