Nisosunannesi Mhtpsrkn hazır su kullandım kızıma 18 aydır mama yapmak için onu ısıtıyorum ne gibi bi zararı olabilir ki su sonuçta
Nisosunannesi cnskc67 çeşme suyu için deniliyor olabilir mi mikropları ölsün diye çünkü hazır sular zaten arıtılmış oluyor kaynatmaya soğutmaya hiç gerek yok allaha şükür bu zamana kadar karın ağrısı bilmem ne sorunu da yaşamadık
Farahzeynep Suyu kaynatıp biraz soğutup termosa koyuyorum, onunla yapıyorum mamasını, benim kızım beklemiyor çünkü 😂😂
Gksaksl Mhtpsrkn Ankarada yaşıyorum ordayken çeşme suyunu kaynatıp oda sıcaklıklığında bekletirdim ayrı bir şişeye alırdım ordan hazırlardım doktorumuz oda sıcaklığı olması yeterli demişti. Ama tatil için kuşadasındayım yazlıkta buranın suyundan emin değilim o yüzden nestle hazır suyu kaynatıp kullanıyorum aynı şekilde.
Mirac_21032019 cnskc67 bende senelerce erikli kullandim gecenlerde sulari incelemisler erikliyle banyo bile yapilmaz diye bi yazi okudum gazetede cok sasirdim en iyisidir diye erikli alirdim hep fuskayi en kalitesiz diye dusunurdun meger en iyiler arasindaymis fuska
Asilkuzey Mhtpsrkn bir bucuk yasina kadar bu sekilde devam edicez cunku hazir su bile olsa bizde etki yapmayan bakteriler bebekte negatlf etki yapiyor hicbir suya da guvenmem buzdagi kullaniyorum iclerinde en iyilerindenmis yinede kaynatiyorum
Dildeniz Mhtpsrkn ben Erikli kullanıyorum çokta memnunum değerleri gitmesin diye de kaynatmıyorum ısıtıp mama yapıyorum Çeşme suyu kaynatılmalı onun dışında güvendiğiniz bir marka suyu gönül rahatlığıyla verebilirsiniz