Eda0406- 54 le hamile kaldim 13 kilo aldim dogurdum geldim ertesi gun zaten yarisindan fazlasi gittiydi. Hic tuz tatli gazli seyler tuketmem. O yuzden ödemimde aon anima kadar olmadi. Sonrasida ayni almam gereken den fazla kalorili seyler yemem aman sunuda yiyeyim su kalmasin az kalmis kimse yemezse çöp olcak diye bir mantigim hic olmadi. Gun icinde esneme hareketleri cok yaparim . Bebegim olmadan once sadece tek ogun beslenirdim kahvalti ve ogle yemegi gibi aliskanliklarim olmadi ha arada yerdim daha fazla enerji icin. Tabagima koydugumdan fazlasini tekrar hic almadim. 🤷🏻♀️ Senesi bile degil nerdeyse 2 aya gelmeden eski kilomdaydim.kisacasi alman gerekenden fazla yiyorsun hepsi bu ☺️ Agzina katarken iki kere dusunup nefsini kontrol etmen gerekicek 💐☺️