Hamaratanne Kızlar merhaba, 1 hafta sonra tatile çıkacağız ve bebeğim şuan 6 aylık. Denize sorabilecek için gölgeliği olan bebek simidi mi alsam diye düşünüyorum. Sizce almalı mıyım, gerekli mi l, denize gidenler nasıl yaptı?
redgiller Hamaratanne gölgelikli bebek simidi aldım ama keske gitmeden alaydım cok pahalıydı tatil beldesinde bide moya bez giydirdim sadece diger türlü üstünde mayo ıslak kalmaısn diye sürekli giy cıkart zor olurdu bide böyle kafadan gecmeli sapkalı havşu var bornoz gibi ondan aldım cıkınca hemen geciryoduk kafaya semaiye altında oturuyoduk girmedebde beyaz tenli diye koruyucu sürüyoduk ama her ühtimale karsı beslik su alırdık ısınırdı güneste onlada tuzu gitsin diye deniz suyunun az az dökerdik her girip cıktıgınızda kumda oturur oynardıl
Buso Hamaratanne benim bebegim de 6 aylik. Hic simit falan almadim kucagimda giriyorum denize bana daha güvenli gibi geliyor. Birkac dakika tutmak yeterli geliyor zaten ☺️
Hamaratanne Deletedmom0099 6 aylık olduğu için yavaş yavaş oturuyor artık. Bir de çok fazla oturmaya bile gölgelikli simitlerin sırt destekleri falan var o yüzden oturmasına yardımcı oluyor.
yigit2021 Mayo bez ben getirden huggies almıştım ama yanlış tercih hiç güzel değil sleepy alın mayo mutlaka alın mayosunu giydirin mutlaka güneş kremi kullanın denize öyle bir sokup çıkartacaksın boyunluk yeterli ama biraz suda tutacaksınız mutlaka golgelikli olandan alın havlu müslin panço şeklinde olan çok kullanışlı bide biz yanımıza 5 litre ılık su alıyoruz bebeğin şampuani ile birlikte en son çıkınca yıkıyoruz tuz vucudanda uzun süre kalınca rahatsız ediyor nerdeyse her gün denizdeyiz tecrübeyle sabit
Hamaratanne yigit2021 Gölgelikli olanlardan almak mantıklı geliyor. Aslında 6 ay önceye kadar Muğla’da oturuyorduk sonra oradaki evimizi kiraya verip Denizli’ye geldik. Evimiz tatil bölgelerine yakın olduğu için acaba Gölgelikli mi alsam diyorum. Belki orayı kiracı çıkarsa yazlık olarak kullanırsak gölgelikli simit çok lazım olacak. Kafam çok karışık valla 😂