Sedayun13 Kızımın bugün doğum günü 3 gün gecikmem oldu test yaptım tek çizgiydi çöpe attım 1 saat sonra bi bakım dedim baktım ve böyle sizce hamilemiyim test bozuk olabilir mi resimag.com/p1/987e9107540a.jpeg
Deletedmom0099 Sedayun13 silik var gibi ama dağılmasa var test bozuk bence zaten geç çıktı demişsiniz en iyisi bir test daha yapmak yada kan vermek
Rumeysa28 Sedayun13 1 saat sonra gelen sonuç geçersizdir 5 dk içinde çıkarsa çift çizgi kesin sonuçtur
Merve-Mert Sedayun13 ilk 5 dakika içinde çıkan sonuç doğru diye biliyorum testi tekrarlayın isterseniz
Pineapple20 Sedayun13 bence değilsiniz önemli olan ilk 5 dakika. Ama içinize sinmediyse bi daha tekrarlayın
Brutal-Betty Sedayun13 1 saat sonra yapılan test doğru çıkmaz diye biliyorum canım istersen sabah Yeniden test yap