kizim yabancilar onla konustugunda kafasini egiyo ya yuzlerine bakmiyo surekli disardayiz insan icindeyiz niye boyle yapiyo cocuklara yapmiyo sadece buyuklere ne yapmaliyim nasil bir yol izlemeliyim cok uzuluyorum ya niye bakmiyo niye boyle. insanlarin laflari hic bitmiyo disari cikmak istemiyorum sırf bu yuzden