Deletedmom_58 Yapışık ikiz gibiyiz, sürekli emmek istiyor hiç yemek yemiyor su dahi içmiyor sürekli mız mız, nasıl geçirdiniz bu süreci? 7 ay 12 günlük
Mervesk Deletedmom_58 Gündüzleri yapışık ikiz geceleri saat başı ağlama ile geçiriyoruz, bizim iştahımız kesilmiyor dişlerde ama sürekli ateş mızmızlık ve gece uykusu sıkıntılarımız oluyor ama 4-5 gece sürüyor. Umarım kısa sürede atlatırsınız🙏🏻
Deletedmom_58 Mervesk biz de şu an öyleyiz memleketten geldim ev savaş alanı kahvaltıyı 3 de yaptım daha ortada akşam yemeği yok 😥emmekten memede süt kalmadı
Mervesk Deletedmom_58 Vallahi bende yemek yapmadım Allahtan eşim mesaide yoksa birde yemek sıkıntısı olacaktı. Annelik çok güzel ve bir o kadarda zorlu bir müessese hepimizin yardımcısı olsun Rabbim 🙏🏻