180 liraya aldığım sma mama 236 lira olmuş. Zor şartlar altında alıyorduk zaten . Artık hiç alamicaz 😡 Alsak bile 1 ay yettirmeye calisicaz . Gün içerisinde ek gıda vermeye calısıcam artık gündüz mama veremem anca gece uyumasina yakın tok tutsun diye vericem . Ne hale geldik üzülüyorum artik .