Kızlar merhaba, oğlum 8 aylık şu an. Suluk almayı düşünüyorum ama kafam çok karışık 🤷♀️ pipetli suluk mu, alıştırma bardağı deniyor sanırım magic cup yazıyor o bardaktan mı yoksa düz aventin suluğu var biberon gibi değil de ağzı yassı ondan mı alıyım? Hangisi daha mantıklı avantaj dezavantaj beni aydınlatır mısınız bu konuda😁