19haziran 1.5 aylık bebegim var emzige alıştırdım salak gibi şimdide beni emmek istemiyor ağlıyor emzigi verince alıyor hemen nasıl duzelticem bu durumu 🤦♀️
19haziran larakeskin yok sagmıyorum normalde 2 saate bir emziriyorrdm şuan zorla 4 saate Bi emzirmeye çalışıyorum dün oldu bu durum durduk yere
19haziran larakeskin tatlı tadi dün biands oldu ya emzik istediği için diye düşünüyorum çünkü emzigi verince hemen susuyor alıyor
cemreninnannesii 19haziran emziği sürekli vermeyin uykuda çıkarın ağzından gün içindede çok sık vermeyin