Merhaba bebeğim 4 aylık. 3 aylık kontrolünde bıngıldağın kapanmasına az kalmış denildi bugun 4.ay kontrolü vardı kapanmış denildi ve kafasının büyümesinin takip edileceğini söylediler. Çünkü bıngıldak genelde 1 yaşa doğru kapanıyor muş çok erken kapanmış dediler tedirgin oldum Konuyla ilgisi yada tecrübesi olan varsa yazabilir mi lütfen. Kafası büyümezse neye bakıyorlar nasıl değerlendiriyorlar