Merhaba , acemi bir anne olarak hızlıca deneyimlerimi anlatayım, bebeğim 36 haftalık doğdu ,bilmeyen çok bilmiş hemşireler dedi bu ememez mama ver. Verdik mama , kendi gibi minik bağırsaklarını mahvettim 1 aydır kabız oldu yavrum. Tabi bu sırada kolostrum nedir doyar mı tam bilemiyorum. 4. gün göğüslerim taş kesildi şişti mastit oldum diye korktum , ki her annede olurmuş aman evhamlanmayin. Yine de sütüm gelmiyor , pompa aldım yok gelmiyor , acile gidecektim az daha. Ben tabi lohusa depresyonu. Bebeği kabullenememe derecesine kadar geldim. 1 ay sonra bebeğimin karnının şişliğine kabızlığına ağlamalarına dayanamayarak mamayı kestim , sadece şimdilik gece veriyorum. Bebeğim memeyi alamıyordu , artık havada kapiyor meraklanmayin , sütüm az geliyordu bebek 30 dk uyuyup uyanıyor yine besledim. Sonra 1 saat 1.30 saat derken 2 buçuk saat uyumaya başladı. Kabızlığı düzeldi , karnı indi, gaz sancıları bile azaldı. Önceden süt emerken yutkunma sesleri yoktu , şimdi her emmede duyuyorum. Göğüs uçlarım şu sıralar çok acıyor , onda da tecrübe edeceğime eminim. Kısacası depresyona girmeyin , inançsızlık yapmayın , pes etmeyin .Her çok bilmişe kulak asmayın. Ben 1 aylık anneyim hala acemiyim , sizlerden buradan yeni bilgiler almayı seviyorum ☺️