Kızım 11 aylık neredeyse yaşına girecek ama anne sütü harici yediği şey yoğurt ayran ve tarhana çorbası arada. Ne yapsam istemiyor diliyle kıymayı köfteyi itiyor , meyvelerin suyunu çeker kabuğunu bırakır. Zeytin veririm ağzında dolaştırip dolaştırip yere atar . Bu süreç geçecek diye diye 1 yaşına geldi neredeyse zorlamiyorum kilosu boyu iyi ama anne sütü dışında da beslenmesi gerekiyor artık
Benim gibi olup bu sorunu aşan var mı , neler yaptınız ??