Kızım 3 kilo doğdu ilk ay 1 kilo 200 gr aldı. İkinci ay 800 gr bu ay ise sadece 650 gr almış. Git gide azalıyor kilo alımı doktor sınırda dedi bu ayki kilo alımı için. Şu an 3 aylık ve 5650 gr. Kakası ve çişi baya azaldı 😔 sizce mama takviyesi yaomalı mıyım akıl verin lütfen 🙏🏻 ( doktor mama konusunda bir yorum yapmadı bu arada daha sık emzir dedi ama zaten ben 2 saati geçirmiyorum saatte bir de zor olur emzir gazını al uyut derken zaten 1 saati geçiyor daha ne kadar sık emzirebilrim bilemedim sizin önerilerinizi bekliyorum )