Fammm sizi o kadar iyi anlıyorum ki , bir ay boyunca şırınga ile besledim doktor kilo almamış dedi , eds denedim , banyoda denedim , arabada denedim olmadı olmadı gece gündüz ağladım inanın, 4 aydan sonra artık vazgeç dediler çünkü gerçekten iyi değildim, şimdi bile deniyorum ama artık büyüdü almaz diyorlar