Arkadaşlar oğlum 10 aylık hala dönemiyor oturamıyor kollarını ve üst vücudunun kontrolünü tam sağlayamıyor 5 aydın yapılmadık test kalmadı bir tek beyini biraz geç gelişiyormuş doktor biranda hızlanır yaşıtlarını yakalar belkide böyle kalır dedi fizik tedavi görüyor gergin 1 saat yüzüyor vitaminler yiyeceklerle destekliyoruz elimden geleni yaptığımı düşünüyorum artık takdir rabbime kaldı onun içinde Yasin topluyoruz şifa olsun oğluma diye okuyabilen olursa cevap yazabilirmi allah kimseyi evladıyla sınamasın çok zor bi sınav