Tuvalete başladık bir ayı geçmiştir belki iki ay olmuştur. 3 yaşında kızım. Uyanıkken çişi geliyor ve yapıyor pek sorun yaşamıyoruz.ama uyku sorun. Bi dönem öğlen uyurken yapmıyordu çişini bi kaç gündür yapmaya başlafı. Ve çişinden hiç rahatsız olmuyor. Gece konusunda pes ettik zaten gece bez takıyorum. Suyu azalt diyenler olabilir ama içmek istiyor nasıl vermeyeyim. Başka çözüm önerisi olan var mı