Moniza stillwasser ne güzel canım az değil zaten bu aydaki bebekler 1.30 veya 2 saat uyanık kalabilirlermis
Yaseminmete stillwasser normal canim benim bebegimde oyleydi o zamanlar suanda 4 ayligiz, sabah 7 gibi kalkar 2 saat uyanik kalir sonra uyur, sonra bir daha kalkip yattiginda 2.30-3 saat ayakta kalip tekrardan uyumak istiyor
Tweetyy stillwasser normal 1.30 2 saatte bir uyuyordu o aylarda. 2 2.30 saatte bir uyuyor şimdi 7.5 aylik
Mineoguz Bnmkide aynısı 3 ay 15 günlük maksimum 2 saat tutabiliyorum ayakta 😂oda zorla 😂 Annem koca gün uyuyor bu çocuk deyip duruyor ama uyku süreside 40 50 dk maksimum 1 saat 😇
Ebrulavinya Ne güzel yaa benim bebeğim 3 ay 8 günlük uyku nedir bilmeyiz uyusuda koca gün içinde toplam 1 saattir
Tweetyy Ebrulavinya uyaninca 1.30 2 saat sonra uyku işareti gordugunuz an yatırın uyku rutini oluşturun ya da emzirerek vs uyutmaya çalışın zamanla o düzene girecektir