Kızlar merhaba 10 ay 10 gunluk oğlum var covid gecirdik bi hafta oldu cok şükür şimdi iyiyiz ama bebegim Dr çok fazla huysuzluk var durmuyo oylamaya çalışıyım yok olmuyo mizmiz ikingubdur napicami şaşırdım coviddrn dolayı mı yoksa atak mı anlayamadım 🙄