Günaydn kızlar kızım 2 gün önce 1 yaş aşısı oldu 2 kol bir bacak olark yaptılar. Aynı gün keyfi yerndeydi hiçbi sıkıntı olmadı ama ertesi gün 3 defa kustu balgam çıkarttı çok halsiz duruyordu ama dışarı çıkarttımzda bişeyi kalmıyordu ve bugn sabah saat 5 gbi ateşlendi 38.5 olmştu. Şuan 37.6 ama daha düşmedi başna böle bişe gelen var mı geçen ayda böle olmştu diş çıkarttı ama şuan şiş dişi yok