Leylamleyla Hanımlar bebeğim 2 haftalık iki gündür özellikle sağ memeyi emerken genzine süt kaçıyo nefes alamıyor korkuyorum napiyim ben meme tazyikli geldigi içinmi oluyor
bsratetik Leylamleyla benimde öyle oluyır bazen sağıp biberonla veriyorum bazende ilk şişkinliği inene kadar sağıyorum sonra emziriyorum
Seymao Ilk zamanlar yutkunma refleksleri daha gelismedigi icin oluyor canim , birkac haftaya geciyor bu durum. Hicbirsey olmaz stres yapma, kaldir hemen sirtina pat pat yap gecer