Kizlar bebeğim 3 buçuk aylık. 4 5 gündür memeyi hiç bir şekilde almıyor kucağıma aldığımda çok fena ağlıyor çünkü anlıyor emzirecegimi. Gündüzleri memeyi asla tutmamaya başladı biberonu bile emmiyor. Geceleri uykulu olduğu için memeyi tutmak istemese bile zorla tutturuyorum. Bebeğim meme reddi mi yapıyor? Daha önce de böyle olmuştu 2 aylıkken bir hafta sürmüştü sonra düzelmişti. Bu durumu yaşayan var mı?4. Ayda meme reddi uyku gerilemesi olur diyorlar ya bizimki erken mı girdi buna . Ayrıca gündüzleri uykusu olduğu halde uyumakta çok zorlanıyor.