Asilkuzey kan yok gordugum kadarıyla, egzama da yok, huzursuzluk da normal derecede yani, sadece bazen çok fazla kusuyor yedigi her şeyi cikarircasina ama kilo kaybetmetigi icin onu da onemsemiuolar, kan olmadigi icin mukusu da önemsemiyolar. hoş mukus tam olarak ne onu da bilmiyorum da.. kakanin yapis yapis olmasi mukuslu demek icin yeterli mi acaba