ececelikk33 Kızlar sizler ne zaman başladınız doğum sonrası korse kullanmaya ? Veya kullandınız mı? Ben 10gün önce sezaryen oldum şimdi kullanmaya başlamalı mıyım sizce? Var mı önerisi olan?
bsratetik ececelikk33 bende 23 gün önce normal doğum yaptım korse aldım taktım ama rahat edemedim çok sıkıyordu yatamıyordum oturamıyordum çıkardım takmadım şimdi taksam etkisi olurmu acaba
Rabiaugur ececelikk33 bende sezeryan oldum doğumdan 1 hafta sonra kullanmaya başladım ama fazla takamadım malum sıcaklarda baya daraltıyor insanı düzenli olmayacak şekilde 2 hafta kadar takabildim ama baya farketti göbeğim çok az var şuan
Monimommm Korseyi doğumdan sonra hemen takmak mi gerekiyordu 7.5 ay önce seseryan doğum şimdi spor diyet yapıyorum göbeğim baya az korse de taksam etkili olurmu acaba