Merhaba oncelikle bebegi iki kez 17yle sariliktan yatmis biri olarak yaziyorum.
Oncelikle bebeginizi bolca emzirin ve hatta imkaniniz varsa bir siringa yardimi ile ufak ufak miktarlarda mama takviyesi de yapin. Gunduz pencerenin onunde gunes direkt vurmayacak bebeginizi beziyle olacak sekilde kucaginiza alin parmaginizla bastirarak asagi yukari yonlerde govdesinde bacaklarinsa hareket ettirin. Siz hareket ettirdikce sararma varsa eger sarilik vardir. Ancak normal beyaz iz oluyorsa birsey yoktur.
Ayrica sunuda soyliyim sarilik ilk once gozde baslar en son da gozden gider. Eger bahsettigim islemi yaptiginizda govdede yada bacaklarda sararma varsa hic vakit kaybetmeden acilen doktora basvurun