Azraadaa geçen hafta buzluga attım, içli köfte yapıp 10ar tane poşetlere koydum attım, mantı, sulu köfte yaptım, patlıcanı dediğiniz gibi kızartıp koyabilirsiniz, nohut fasulye hep haşlayıp dolaba atarım acil bişey olduğunda hemen çıkarıp pişiriyorum bir gün önceden ıslatmak zorunda kalmıyorum. Onun dışında yaprak sarıp posetleyip dolaba atıyorum misafir gelince çok pratik oluyor hemen pişiriyorum