Gokcenin_annesi_2021 Kizlar İstanbul üniversitesi AUZEF lisans çocuk gelişimi mi yoksa ikinci öğretim İngiliz Dili ve edebiyatı mi 7 aylık bebeğim var ve ben bu ikisi arasından birini seçmek istiyorum
Omom Gokcenin_annesi_2021 ikisi Tamamen farklı bölümler. İngiliz edebiyatı okumak zordur ama bilginiz olsun
Ipekoz Gokcenin_annesi_2021 bwn olsam çocuk gelişimini seçerim, hem iş bulma imkanı daha fazla hem bebeğiniz de varsa fazlaca bilgili bir anne olmuş olursunuz
Oznurkk Gokcenin_annesi_2021 İngiliz dili ve edebiyatını okuyup İngilizce öğretmeni olanı hiç görmedim. Hatta arkadaşım başlamıştı o bölüme ikinci dönem bıraktı. Ama çocuk gelişimi en iyisi özellerde bile çalışabilirsiniz.
Gokcenin_annesi_2021 Omom canım ben şehir dışında okuyordum bu bölümü maddiyat ve şartlardan dolayı bıraktım birinci sınıfta ve dil cikisliyim biraz ağır Bir bölüm biliyorum ama işte bebeğim var çok küçük bakacak kimsem Yok
Omom Gokcenin_annesi_2021 o zaman okula giderken kime bırakacaksınız. İkinci öğretim diye babası mı bakacak akşamları
Ipekoz Gokcenin_annesi_2021 şu an çalışmıyorum ama sosyoloğum. Lise çıkışım çocuk gelişimi şiddetle öneririm çok zevkli güzel bir bölümdür
Gokcenin_annesi_2021 Oznurkk canım formasyon alınca öğretmen olarak atanilabiliyor Benim birkaç arkadaşım var atanan ama Benim bakacak kimsem olmadığı için örgün zor biraz yüzden çocuk gelişimi yazacağım mecburen
Oznurkk Gokcenin_annesi_2021 hakkınızda hayırlısı olsun. Bende Türk dili ve edebiyatı mezunuyum. Formasyonum var ama elbet bir gün atanırız diyorımm 🤭