glsmurz merhaba bizde hastanede yatıyoruz 4. Gün karaciğer enzimleri yüksek ateş ile geldik covit pozitif çıktı oğlum 2 ay 26 günlük oyüzden yatış verildi. Bizede bir sürü test yapıldı enzimler covit nedeniyle d’de yükselmiş olabilir farklı bir viral enfeksiyon da olabilir dediler şükür 4. Gün antibiyotik tedavisi ile yavaş yavaş değerler düşmeye başladı. Sizin değerleriniz kaç şuanda