Huma_kus34 Arenmomm valla ben onca emzik aldım tutmadı şimdi 7 aylık olduk bul markasının emzıgını arada alıyor bırakıyor almayanda almıyor yanı 🥴
AnnesininkuzusuD Arenmomm kesinlikle BİBS canım Benim bebeğim de aventi tutmadı hastaneden gelen hemşire bibs tutturdu anne göğsüne yakın diye bence dene derim
anataraf1leoparbenim Arenmomm benim iki çocuğum da hiç emzik tutmadı ama arkadaşım kızına kauçuk bu anam babam emzikler var ya sarı renkte onların kiraz uçlusunu aldı tutmayan da onu tutuyormuş zamanla da bebek emdikçe emzik kısmı şişiyormuş anne memesi gibi görsel atarım eğer bilemezseniz
Arenmomm Başlarda tutuyordu ama şimdi canı istediği zaman alıyor istemediği zaman almıyor diliyle itiyor
Arenmomm Huma_kus34 emzik gerçekten yardımcın gibi bir sey ya. Onu aldığı zamanlarda uykuya hemen dalıyor yoksa cok zorlanıyor ama bir türlü kabul ettiremedim 🤦♀️
Huma_kus34 Arenmomm bnde okadar heveslıydımkı bebeklerde emzık çok severım ama malsef ki annasına cekmıs 😂 almıyor
Kubrayusaberk İlk nuk damaklı vermiştik aldı somradan almadı avent almıstım onu tuttu ondan baska tutmamıstı..en son tomme tippe(yanlıs da yazmıs olabilirim)onu aldı..bi hafta sonra kızım dogacak ona da tomme tippe marka aldım
Arenmomm Linaamom AnnesininkuzusuD Bibs duymuştum hoşuma da gidiyor modeli falan onu da almaz diye tereddütte kaldım ondan dolayı almadım ama bir de onu deneyeyim en iyisi ☺️
annebenanneoldum Avent almadım bir çok tipte değişik markaları denedim nuk marka damaklı tuttu çok mutluyuz 🤣