Merhaba arkadaşlar 5.5 aylık oğlum yaklaşık üç aydır az besleniyor 35 haftalik 2 kilo doğdu şu an 6 kilo beni emmiyor sagip veriyorum Bi sağımda 70 80 çıkıyor onu bile 3 saatte zor içiyor mama deseniz uykusunda anlamazsa anca öyle var mı Bi fikriniz mamaya bise katsam farklı içer mi öyle aklım durdu psikolojim bozuldu artk o yemedikçe 😭