isabel çok şükür gittiğimiz çocuk doktoru bu sorunu 1 haftada çözdü. İliadin içerisine birkaç ilaç karıştırdı ve burundan fısfıs şeklinde 1 hafta günde 3 kez 2 fıs verdik. zaditen şurup akşam 1 ölçek 1 hafta ,levopront Öksürük şurubu yazdı 4 gün kadar sabah akşam yarım ölçek kullandık ve sonra iliadinli karışıma devam edip levopront öksürük şurubunu bırakıp zaditene akşamdan akşama verip sonra broşları açan bir şurup yazdı toplam 1 haftada sorun çok şükür çözüldü. Söylediğine göre 2 kere farklı zamanlarda ateşlendiği için üst üste daha iyileşmeden iki kez hastalanmış ve mikrop almış ve daha önce antibiyotik gerekmediği halde boşuna kullanmışız. İlacı bıraktıktan sonra hareketlerine dikkat et dedi alerjikse devam eder dedi oyun oynarken koşarken öksürüyomu veya sabaha karşı yeniden artan öksürükleri oluyomu izle dedi geniz eti olan çocuk olsa ağzından uyurken su akar veya sık sık uykusu bölünür uyanır horlar ağzı açık yatar dedi. Çok şükür ilaçları bıraktıktan 3 gün kadar sonra günde en fazla 3-4 dakika öksürdüğü olmuştu sonra birden oda kesildi şimdi koşsada oynasada öksürmüyor ve gece geniz akıntısıda kalmadı toplam 10 günde hepsi geçti çok şükür. Umarım sizinde problemleriniz çözülmüştür.