Kizlar merhaba mersindeyiz tatil sebebiyle 6 bucuk aylik bebegimin kollari boynu asiri terliyor kirmizi benek benek oldu heryeri isilik oldugunu soyledi fotograftan doktorumuz ne kullandiysam gecmedi gunde en az 4 kez ilik suyla yikiyorum klima calistiriyorum yinede gecmedi oneriniz varmi acaba