Saç derisinin emilimi fazla olduğu için ürünlerde ister doğal olsun ki en doğalı kınadır ister kimyasal onermiyolar.ayrica kokusunu da nüfus ediyorsunuz.her yönden bebeğe zararlı yaptığım araştırmalar sonucunda.sacimin her yerinde beyaz var ama bekliyorum bilerek zarar vermeyeyim diye