oglumuz01 2 gündür hep aynı saatte çok aşırı ağlıyor ne emiyor ne emzik tutuyor hiç bir türlü susturamadım. Emse uyuyacak uykusuda vardı. Neden böyle ağladı ya anlamadım 5 ay 7 günlük