YagmurBilek Merhaba kızlar 2 yıl önce sezeryanla doğum yaptım sürekli açılıyor kanlı iltahap akıyor doktoruma gidttim kaç kez pansuman yaptı geri yolladı böyle olan varmı acaba
Winner 2 yıl içinde nasıl kaynamadı ya cok şasırdım . Acaba dikiş hatası falan mı oldu. Doğum yaptıran doktoruna danıştın mı hiç. Zor durum ya ne diyim geçmiş olsun. Hele ki bu sıcaklarda nasıl dayanıyorsn