Ogretmenanne11111 kendi doktorum uzakta olduğu için mesaj attım açılma ve akıntı yoksa korkma dedi ağır bişey mi kaldırdın dedi bebeği bile kaldırırken çok çok dikkat et dedi kendini iyi hissedebilirsin ama 7 kat kesin var bunu unutma dedi ama ben aşırı pimpirikliyim kafama takarım diye özel hastanenin aciline gittim doktor baktı bunun için mi geldin kız dedi 😂 bişey olmaz kesinin başladı yer olduğundandır yada ağır kaldırmıysındır dedi akıntı açıklık olmadıkça korkma dedi