Ben 16 gün önce doğum yaptım bebeğin 2750 Gr doğdu iki gün sonra çocuk doktoruna gittiğimizde elbisesiyle 2705 Gr geldi 100 Gr attı 2600 dedi üç gün sonrada sağlık ocağında zibinla tartti 2690 geldi oda dedi 2600 diyelim 12 gün sonra tekrar gel bakalım dedi bugün gittim zibinla 2710 Gr geldi dedi hiç kilo almamış bana dedi sık sık emzir kafana takma dedi gelde takma emziriyom sık sık ilk kızımda zayıf doğmuştu hemen toparlamisti bu niye böyle oldu sütümde var ne olur bana akıl verin kafama taktım hicmi kilo almadı sık sıkta emziriyorum hep böylemi kalacak çocuğuma baktıkça üzülüyorum ne olur bana yardımcı olun neyapayim