Momofboy 2 buçuk aylık bebeklerin kilolarını kaç olurda normaldir. Ve 3 buçuk aylık bebeklerin kilosu kaç olursa normaldir
Nazlican Momofboy Doğum kilosuna bağlı, mesela kardeşim 5 kilo doğmustu 2 bucuk aylıkken o civarlardaydı.
Rika Momofboy normal beninki o civardaydi hala boyu ve kilosu onden gidiyor. Dogum agirliga gore bakiyor doktor. Istahli bebek dmeek masallah
Feyzosumunannesi Momofboy Benim bebeğim 3 kilo doğdu 2 ay 7 günlükken 5100 gramdı şimdi 2 ay 24 günlük haftaya kontrolumüz var ne kadar oldu bılmıorum
Momofboy Lidya-t benim çocuum 3 buçuk aylık şu an. 3 900 kiloda doğdu. Bir akrabanın çocuğu 2 buçuk aylıkken 7 buçuk kiloda. Oda 4 200 doğdu Benim bebeğim normal gidiyomuş oyle demişti doktorumuz
Momofboy Betul-08 ikiside anne sütünde evet. Benim bebeğim 10 dakika emiyor en fazla 15 oda hep değil. Akrabanınki 1 saat emiyormuş
Meryemasena2 6 kiloydi bizimki doktor mama yeseydi diyet yaptırırdık ama anne sütü olduğu iicn müdahale edemeyiz dedi
Momofboy Meryemasena2 benim sütüm yağ kaplıyor dolapta duruken. Sağıyorum çünkü. Her ay 1 kilo alıyordu bu son ayda yarım kilo almış.
Dondurmalikahve Momofboy Yani bu işte şu kilo normaldir diye bir şey yok. Anne sütü olduğu için normal karşılanıyor. Mama biraz dikkat edilmesi gerebilirdi ama anne sütünde böyle bir sorun yok bebeklerinizin kilosu biraz önde sadece o kadar
Meryemasena2 Benimkide 3820 doğdu bencede normal ya sonuçta iri bebek olarak doğdular benimkide 10 dk emiyor emmiyor Momofboy
MatmazelDeniz Momofboy benim bebegimde 4.110 gr dogdu 2 aylikken 6 bucuk kilo civarıydı sadece anne sütü alıyorsa normal mama alınıyorsa dikkat edilmeli
Bebegimm1 Momofboy 2 aylikken 7200 du 4050 dogmustu doktor normal buluyordu mama ve anne sutu aliyordu 3 aylikkende 8 kiloydu sadece kilo almiyordu boyuda uzundu her seyiyle orantili oldugu icin sorun yoktu.ve yasindan snra kilo alimi durdu azaldi o kilolardan eser yok ilk zamanlar hareketsiz zamanlari fazla kilo alabiliyorlar.normal yada bir şey dmeek icin dogum kilosu aylik kilosuna bakilir onuda doktor soyler
Nilist Benim bebeğim 2360 doğdu. Doğduktan sonra 2315 oldu. Anne sütüyle besleniyor. Önümüzdeki hafta tam 3 aylık olacak. 6 kiloyu geçti. Kaç kilo doğduğu ile ilgili.
Feyzosumunannesi Momofboy merhaba bebegım 2 ay 28 günlük 5460 gram olmus doktorumuz cok ıyı kılosu dedı çünki 2600 dü ve sadece anne sütü ile bu kiloya geldı cok şükür yazmamı istemiştiniz
Rabiaugur Momofboy benim bebeğim 3880 doğdu sadece anne sütü ile besleniyo 1,5 aylıkken 5400 dü kilosu doktor öyle söyledi şimdi 2,5 aylıkken kontrolü var merak ediyorum kaç kilo oldu diye ama görünüş olarak toplu normal oldugunu düşünüyorum
Sontvbukucu Momofboy 3360 doğan oglum 3100 e düşmüştü 3. Ayda 7200 gr di doktor kilosu onde demisti o zaman. Dogum kilolarına göre 2 bebek de normal bence. İyi yani ust persentildeler