Bebeğim şu an 3 ay 8 günlük tek anne sütü ile besleniyor su sıralar kaka yapması gecikiyor kakasıni 2 günde bir yapıyor şu an hala yapmış deyyil ve azacik sulu yapıyor aşırı tedirginim bu konuda acaba doymuyormu diye böyle birde gazı ölüyü ve kötü kokmaya başladı kimde böyle durumlar var anneler bana bildirin lutfen