Arsel https://resimyukle.io/r/IoFLiEqjg0 Kızlar selam Bebeğim şuan 21 aylık Bu kolundaki bebekken yapılan aşı son zamanlarda iltihaplı bir görüntüye sahip. Patlatmak mi gerekir, kendi haline mi bırakiyim? Bu kadar zaman sonra bu hale gelince merak ettim
Deletedmom737383 Arsel Aşının tuttuğunu gösterir korkulacak bir şey yok 🙂 yani bize doktorumuz böyle söylemişti🫶
Elaogemnes Arsel sakın patlatma fln yapmayın Bizimli nohut kadar şişti daha büyüktü Banyoda biraz fazla tutun nemden kendi akmaya başlıyor zaten Lif fln da yapmayın siz temasta bulunmayın kendi ara ara akarak iz bırakıp geçiyor
heymom__ Arsel bizimde 5. Aydan sonra iltihaplandı hemşire demişti 2 yasında da iltihaplanabilir hiç olmayadabilir korkmayın demişti. Siz bir müdahale de bulunmayın. O kendi kendine akar kıyafet değiştirirken yada banyodan sonra felan. Kafanıxa takmayın
Arsel Elaogemnes teşekkürler ben de elleme taraftarı değilim ama her an patlayacakmis gibi durduğu için merak etmiştim 😊