_tospikannesi ahhh bu insanlar anneler bile, yaiadım aynılarını 🤦🏻♀️ benim kızımda çok gazlı bebekti. Dediklerinizün aynısı oldu. Asla öyle düşünmeyin sütün emzirdikçe çoğalır ve bu doymaması değil. Ya mantıken boş mideli çocuk nasıl kusabilir, mide refiüsü olabilir yada fazla gelmeden kusar çocuk. Kustuğumda kokla ekşi acı gibi kokmuyorsa sıkıntılı değildir Allahın izniyle. Sen şuan çok tecrübesiz olduğundn takıyosun bende öyleydim. Sakın mamaya bailama yavrun emiyorsa doyuyodurda onun çekme gücü az şuan bide küçğk hep sizi ister aşırı normal. Biraz daha büyüsün ay ay meme redleri yaşıcak o zamanda bu çocuk seni bırakcak emmiyo sütünkesilcek lafları işiticeksin. Bende sen gibi pimpiriklenirdim ağlardım hep ama hepsi boşuna istikrarla vede sabırla emzir kimseyi umursamadan. Vede gaz damlası mutlaka kullan biz biogaia kullandık iyi geldi ama etkisini göstermesi zaman alıyo. Şuan kızım 5ay 3günlük maşaAllahı var herkes şaşırıyo tek anne sütüyle besledim. 3450doğdu 3300 e düştü şuan 8kilo. Çok uzattım hakkını helal et. Sözün özü kimseyi takmamaya çalış(zor biliyorum) vede sadece yavrunu emzir