Kızlar linçlemeyin 😂😂 anneyiz sonuçta ilk çocuk da olunca merak ediyor insan. Bu arada her bebeğin gelişimi farklı olduğunu biliyorum elbette ki. Çok mu çok tatlı fenomen var biliyorsunuzdur yağmur okan çifti bebeklerimiz aynı gün doğdular. Bebişleri Allah nazardan saklasın kahkha atıyor konuşuyor agu gugu baya şeyler diyor. Benim kız sadece sessiz gülüyor kıkırdama falan yok öyle. Birde agy gugu öyle yok normal mi? Çok takıldım bebeğim geri mi kalmış diye. Yüzüstü falan dönüyor ama konuşma hevesi hiç yok gibi (3 ay 20 günlük)