Selda03 Biz de 2 hafta önce geçirdik. Bebeğim 3. Gün iyiydi. Atesi varsa Calpol pedifen 4 saat donusumlu vermemizi önerdi doktor. Antibiyotik kullanmadık. Bir etkisi yok. Emiyorsa bol bol emzirin. Hatta sarımsak bal karıştırıp yiyin öyle emzirin. Ek gıda alıyorsa yoğurduna sarımsak koyun. D vitamini kullanabilirsiniz. Çok geçmiş olsun 🙏