Ayskem Bugün 1 yaş aşılarını yaptırdım fakat ebe kilosunun az olduğunu söyledi kilo aldırıcı neler yapabilirim yardımcı olur musunuz anneler 🙏🏻
Bebegim_28 Ayskem benim kızım 1 yaşında 8 kilo 700 gr dı canım, sağlığı yerindeyse sıkıntı yapma 😊18 aylıkken 10 kiloydu ebe biraz daha beslenmesi lazım dedi. E napim yemiyor zorla mı ağzına katicam🤷♀️
Elifbeyzam Ayskem benimkide 7600 dü kız bebek sizin? Şuanda 18 aylık 8.500 falan çok hareketli ve yemeside okadar iyi değil herşeyi yemez bazen ne yaparsak yapalım olmuyor
Ayskem Ya aslında bende herşey yediriyorum iştahı da iyi ama çok hareketli olduğundan alamıyor diye düşünüyorum